neděle 9. srpna 2020

Nevinná.....

 

Kloužu a sjíždím dolů po tvých hebkých vlasech jsem jedna z kapek na téhle trase a jásot všech ostatních si teď  s chutí užívám
*
Ihned sklouznu dolů na broskvovou tvou kůži vyberu zátočinu až dech se mi úží obloukem kolem klíční kosti pospíchám
*
Kličkuji jak slalomář na krku míjejíce chloupky sjíždím tam dolů do voňavé hloubky kde mezi kopci lákáš mě úžlabím
*
To však není vše a není to konečným mým cílem jsem kapka zmlsaná já užívám si chvíle a proto se dále cestou rychle ubírám
*
Na chvíli brzdím u ďolíku vprostřed tvého bříška kouknu se dolů a řeknu si: 'sakra to je výška!' ještě co dělat cestou dolů mám
*
Už míjím pahrbek má vprostřed vlhkou tůni jsem jako omámen když cítím jeho vůni a chvíli cestu ani vlastně nevnímám 
*
Ve sjezdu kroužím dojedu až po kolena tam je to místo kde zatím drží ještě pěna v které se rozpouštím a tiše prolínám 
*
Chtěl jsem si dojet až tam dolů po kotníky leč nestalo se ale i tak zvolám: 'díky!!!' Není to naposledy slibuji ještě to někdy dám.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Ve vašich očích vesmír......

  V kráse ocelové šedi s černou temnotou vprostřed hýčkáte si slečno dvé překvapení ne nenasytnou nestvůru požírající galaxie ale hvězdy tem...